De factuur is voor mij onduidelijk. En nu?

Factuur
Op basis van de door jou verstrekte gegevens hebben wij de boeking gemaakt. Binnen tien werkdagen na ontvangst van de boeking ontvang je de factuur, waarop een aanbetalingsbedrag en een restant bedrag staat vermeld. Wij verzoeken u vriendelijk de aanbetaling van de reissom aan ons over te maken plus het bedrag voor de eventueel afgesloten reis- en/of annuleringsverzekering. Het resterende bedrag dient uiterlijk 6 weken voor vertrek bij ons binnen te zijn (is betaaldatum op factuur). Ontvangt u de factuur korter voor aanvang van de reis dan verzoeken wij u deze per omgaande te betalen. Mocht er op een van beide facturen onjuiste gegevens staan dan kun je dit melden via 073 681 81 11.

Reis- en/of annuleringsverzekering
Wanneer je tijdens je boeking meerdere personen hebt aangemeld voor de reis- en/of annuleringsverzekering dan zijn alle verzekeringskosten voor de aangemelde personen gefactureerd aan de eerste persoon van het boekingsformulier. De kosten per persoon dienen door deze 'eerste verzekerde' zelf te worden verrekend met de rest.  

Facturen bewaren
Alleen op vertoon van de facturen kan aanspraak worden gemaakt op de annuleringsverzekering. Na ontvangst van je aanbetaling is je inschrijving definitief en treedt de annuleringsverzekering in werking.

Meer informatie over facturatie en betalen? klik hier.