De factuur is voor mij onduidelijk. En nu?
Je heb twee facturen ontvangen en weet niet welke de juiste is en welke je moet betalen.

Twee facturen
Op basis van de door jou verstrekte gegevens hebben wij de boeking gemaakt. Binnen tien werkdagen na ontvangst van de boeking ontvang je twee facturen. De eerste factuur bedraagt 12,5% van de totale reissom en is de aanbetaling van de reis. Bovenop deze 12,5 % wordt eveneens de eventueel afgesloten reis- en/of annuleringsverzekering opgeteld. Deze factuur dient binnen uiterlijk veertien dagen betaald te worden. Op de andere factuur staat het resterende bedrag van de reis. Deze factuur moet minimaal zes weken voor vertrek van de reis worden voldaan.  Mocht er op een van beide facturen onjuiste gegevens staan dan kun je dit melden via 073 681 81 11.

Reis- en/of annuleringsverzekering
Wanneer je tijdens je boeking meerdere personen hebt aangemeld voor de reis- en/of annuleringsverzekering dan zijn alle verzekeringskosten voor de aangemelde personen gefactureerd aan de eerste persoon van het boekingsformulier. De kosten per persoon dienen door deze 'eerste verzekerde' zelf te worden verrekend met de rest.  

Facturen bewaren
Alleen op vertoon van de facturen kan aanspraak worden gemaakt op de annuleringsverzekering. Na ontvangst van je aanbetaling is je inschrijving definitief en treedt de annuleringsverzekering in werking.

Meer informatie over facturatie en betalen? klik hier.